1. Welcome to Los Angeles Chargers NFL Football Podcast and Forum!

    Bolt Talk is one of the largest online communities for the Los Angeles Chargers. We host a regular Chargers podcast during the season. You are currently viewing our community forums as a guest user.

    Sign Up or

    Having an account grants you additional privileges, such as creating and participating in discussions. Furthermore, we hide most of the ads once you register as a member!
    Dismiss Notice

500 BIG posts for Powder!

Discussion in 'Balboa Park' started by rexy2006, Jul 27, 2007.

  1. rexy2006

    rexy2006 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    10,218
    Ratings:
    +1,804
    Das a whole lott!

    [​IMG]

    a cheekens, I mean posts!:lol:

    Good on ya, boyo! Keep it up!

    GO CHARGERS!
     
  2. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    Thank you!!! I didn't feel as "attention whorish" as super_deluxe did, so thank you for making me a thread! :D
     
  3. super_deluxe

    super_deluxe World Class

    Joined:
    Jul 24, 2007
    Messages:
    362
    Ratings:
    +42
    JERK!! :icon_twisted: :lol: Jus kidding, I am an attention whore! :abq2:
     
  4. rexy2006

    rexy2006 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    10,218
    Ratings:
    +1,804
    You'll get yours soon enough.
     
  5. 17Rocks

    17Rocks Well-Known Member

    Joined:
    May 12, 2006
    Messages:
    948
    Ratings:
    +119
    Holy Crap 500 posts and you just joined this month?:icon_eek:


    I joined May of '06 and I haven't hit 500 yet...
     
  6. rexy2006

    rexy2006 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    10,218
    Ratings:
    +1,804
    Gir ur sweet azz into the post paddin thread and git r done!
    80 taint nuthin!
     
  7. BFISA

    BFISA Well-Known Member

    Joined:
    Nov 16, 2005
    Messages:
    41,136
    Ratings:
    +2,144
    * yawn *
     
  8. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    :lol: I have no hope of catching up to you, even if i up my ppd to 100!
     
  9. super_deluxe

    super_deluxe World Class

    Joined:
    Jul 24, 2007
    Messages:
    362
    Ratings:
    +42
    :icon_twisted: :yes: :tup:
    Can't wait...:icon_toast:
     
  10. BFISA

    BFISA Well-Known Member

    Joined:
    Nov 16, 2005
    Messages:
    41,136
    Ratings:
    +2,144
    Congrats anyway, Bro!! :) :yes: :tup: :icon_toast:
     
  11. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    Why, thank you! :lol: :icon_toast:
     
  12. Carrie1219

    Carrie1219 Banned Banned

    Joined:
    Nov 16, 2005
    Messages:
    15,905
    Ratings:
    +1,964
    500 posts in one month... Wow!

    You must have a cushy job.... :icon_mrgreen: :tup:
     
  13. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    Kinda :D Lots of down time, and I still get everything done that I need to. :tup: :abq2:
     
  14. Thread_Killer

    Thread_Killer Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    4,312
    Ratings:
    +672
    Wow. 34.14 posts a day.

    That's really good. :unsure:
     
  15. sdchrger

    sdchrger Well-Known Member

    Joined:
    Dec 8, 2005
    Messages:
    6,532
    Ratings:
    +784
    Congrats on this momentous occasion. :flag:
     
  16. MtlBoltsFan

    MtlBoltsFan Jesse Ventura/Howard Stern 2016

    Joined:
    Jun 27, 2006
    Messages:
    9,260
    Ratings:
    +361
    powder is a noob he knows nothing of leisureworld and the act of jihadding.
     
  17. LittleTrain

    LittleTrain BoltTalker

    Joined:
    Jul 31, 2006
    Messages:
    589
    Ratings:
    +86
    PL is a posting fool!! Ya gotta love it.


    (Now give me some more rep! lol)
     
  18. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    You must spread some Reputation around before giving it to LittleTrain again.
    <!-- / main error message --><!-- <input type="submit" class="button" value="Go Back" accesskey="s" onclick="history.back(1); return false" />
    -->
    <!-- forum jump -->:lol: I've been hooking it up when I can!
    And yes, I might be a noob here. But then again, there's always looking back to find old threads...:yes:
     
  19. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    I'm off to get wasted tonight, so no more PL posts for now. I'll try to get rep to everyone that stopped by (with my MIGHTY rep power of 17 :lol: ;)
     
  20. stone86

    stone86 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 7, 2006
    Messages:
    359
    Ratings:
    +25
    gnarly man... big ups
     
  21. Johnny Lightning

    Johnny Lightning Go Bolts

    Joined:
    Feb 7, 2006
    Messages:
    22,974
    Ratings:
    +1,675
    Get a life.........................................[​IMG]
    :icon_tease:
     
  22. PowderLove

    PowderLove Former Mod, Current Slacker

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    3,772
    Ratings:
    +482
    hey people, its all abourt the alcohol
     

Share This Page